H43 LUND

Minihandbollsdomare

I minihandboll är både planen och målen mindre än vanligt och bollen är mjuk för att vara lätt att greppa. Minihandboll spelar man upp till 10 års ålder och det är en självklarhet att hjälpa sina lagkamrater och att spela schysst mot motståndarna.

Är du B-ungdom kan du utbilda dig till minihandbollsdomare.

Har du frågor kring att vara minihandbollsdomare? Prata med Cecilia Wennerholm som är ansvarig i H43 för att tillsätta minihandbollsdomare.

Cecilia Wennerholm
Mobil 0708-67 92 55
Mejl cecilia_wennerholm@hotmail.com

Föreningsdomare

Har du frågor kring att vara föreningsdomare? Prata med Cecilia Wennerholm som är ansvarig i H43 för att tillsätta föreningsdomare.

Cecilia Wennerholm
Mobil 0708-67 92 55